Betaling

Mias Ø modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betaling bliver trukket på din konto ved bestilling.
 
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
 
Mias Ø bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
 

Levering

Mias Ø leverer eller udleverer til afhentning efter aftale
 

Reklamation

Der er begrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamationer skal foregå på leveringsdagen pr. telefon eller email.
 
Mangler/fejl meddeles straks til Mias Ø på tlf. 31 23 04 76 eller pr. Email til kok@miaso.dk
 
Reklamation over fejl og mangler, bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen. Det er dit ansvar, at gennemgå hele ordren. Undersøg om det  du har fået stemmer overens med fakturaen – Husk du selv skal tjekke maden i termokasserne.
 
Vi kan træffes hele dagen på telefonen indtil den sidste levering. Vi hjælper gerne med at løse evt. problemstillinger omkring håndtering af maden eller med gode råd.
 
Vi forbeholder os ret til at løse situationen og efterlevere evt. manglende varer eller håndtere fejl på leveringsdagen, så alt foregår som aftalt, så festen får det bedste udfald.
 

Reklamation efter festen

Har du en reklamation på en varer, og henvender du dig først flere dage efter festen, kan du ikke nødvendigvis gøre dit krav gældende på en kontant refundering. For at vi kan behandle din reklamation, skal vi skal se et billede eller have produktet retur til gennemgang.
 
Har du ikke nogen dokumentation på din reklamation, undersøger vi gerne med vores køkken samt med vores andre kunder om de har samme opfattelse eller oplevelse som bekræfter din reklamation. Det vil give os mulighed for at behandle din sag, så du har mulighed for at gøre et krav gældende uden dokumentation.
 
Er din reklamation på baggrund af smag og behag, ikke indfriet forventning, høre vi også meget gerne fra dig. Din feedback er meget vigtig for os.
 
 

Vigtigt…

Vi gør alt hvad vi kan, for at hjælpe dig. Reklamationer over fejl og mangler, der modtages efter festdagen, vil blive håndteret efter gennemgang. Vi bestræber os på, at behandlingstiden bliver så kort som det er fagligt muligt.
 
 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i hos Mias Ø, kan der sendes en klage til:
 
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
 
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
 
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
 
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk